Har du et spørgsmål?

Betaling og tilbagebetaling

  • Hvordan kan jeg se, hvilken betalingsmåde jeg har valgt?
    - Hvis du logger ind på din konto i Qliros app eller via deres hjemmeside, finder du alle oplysninger om din betaling.
  • Jeg har valgt den forkerte betalingsmetode. Kan jeg ændre den?
    - Desværre har vi ikke mulighed for at opdatere betalingsmåden på en allerede afgivet ordre. Hvis du har spørgsmål vedrørende din betaling, er du altid velkommen til at kontakte vores betalingsudbyder Qliro.
  • Der er ikke trukket penge fra min konto endnu. Er min ordre gået igennem?
    - Hvis der ikke er trukket eller reserveret penge på din konto, kan det være, at din ordre ikke er gået igennem, eller at du har valgt at betale med delvis betaling eller faktura. Du er velkommen til at kontakte vores kundeservice her – så hjælper vi dig.
  • Hvilke betalingsmidler kan jeg betale med?
    - Du kan betale med: betalingskort (VISA og Mastercard), Trustly, faktura og delvis betaling via Qliro samt CAIA Cosmetics-gavekort
  • Hvor lang tid går der, før jeg får pengene tilbage?
    - Vi forsøger at betale dig tilbage hurtigst muligt og inden for højst 30 dage. Fra det tidspunkt, hvor vi har indlagt oplysninger om tilbagebetaling, tager betaling med kort omkring 2-5 arbejdsdage, penge via Trustly ankommer senest dagen efter, faktura korrigeres med det samme, og delvis betaling er opdateret, når du modtager din faktura.
  • Hvordan betaler jeg med gavekort?
    - Du indtaster dit gavekortnummer ved kassen. Der er et felt ved kassen, hvor du indtaster koden.
  • Hvor er min faktura?
    - Du modtager fakturaen via e-mail, når din pakke er afsendt fra vores lager. Hvis du ikke har modtaget den, kan du logge ind på Qliro eller kontakte vores kundeservice her.
  • Jeg har ikke modtaget min tilbagebetaling. Hvad gør jeg?
    - Det kan tage op til 30 dage for os at behandle tilbagebetalinger. Kontakt venligst vores kundeservice her, hvis tiden er overskredet, og så ser vi på din sag.
  • Min betaling gik igennem, men jeg fik ikke nogen ordrebekræftelse. Hvad gør jeg?
    - Se, om den er havnet i mappen med uønsket mail. Er den ikke det, er du velkommen til at kontakte os her, så hjælper vi dig.
  • Hvornår opkræver I betaling for min ordre?
    - Betalingen trækkes, når pakken sendes fra vores lager.

Levering

  • Hvor lang er leveringstiden på min ordre?
    - Vores leveringstid er 2-7 arbejdsdage i Norden. Omkring 10 arbejdsdage uden for Norden.
  • Kan jeg vælge ekspreslevering?
    - Vi har p.t. ikke nogen ekspresmulighed.
  • Kan jeg spore min pakke?
    - Ja. Da din pakke blev sendt fra lageret, modtog du en e-mail med et link til sporing af din pakke.
  • Hvordan ved jeg, hvornår min pakke er afsendt fra lageret?
    - Når din pakke sendes fra lageret, modtager du en mail med oplysninger om, at den er på vej, og et link til sporing af pakken.
  • Hvilke forsendelsesmuligheder er der at vælge mellem?
    - I Danmark kan du vælge Bring eller Instabox.
  • Min pakke har fået en transportskade. Hvad gør jeg?
    - Kontakt vores kundeservice her, og send et billede, der viser, hvordan pakken er blevet beskadiget – så hjælper vi dig.
  • Hvilke lande leverer CAIA Cosmetics til?
    - Albanien, Aruba, Australien, Barbados, Belgien, Bosnien-Hercegovina, Bulgarien, Canada, Cypern, Danmark, Egypten, England, Estland, Forenede Arabiske Emirater, Færøerne, Finland, Frankrig, Grækenland, Irland, Island, Italien, Kroatien, Letland, Litauen, Luxembourg, Makedonien, Malta, Monaco, Montenegro, Holland, Norge, Polen, Portugal, Rumænien, Schweiz, Serbien, Slovakiet, Slovenien, Spanien, Sverige, Tyskland, Tyrkiet, Ungarn, USA, Åland og Østrig
  • Jeg har modtaget min ordre, men der mangler en vare
    - Kontakt vores kundeservice her – så hjælper vi dig gerne.
  • Skal jeg betale told for at modtage min pakke?
    - Nej. Det er toldfrit i alle de lande, vi leverer til.
  • Hvad sker der, hvis jeg ikke henter min pakke?
    - Hvis du ikke henter din pakke på udleveringsstedet, sendes den automatisk tilbage til os efter 7 dage. Vi opkræver derefter et gebyr på 250 DDK for den uafhentede pakke. Du kan se vores købsbetingelser her.
     
  • Jeg har ved et uheld slettet min sms med koden til afhentning af min pakke
    - Du kan tage hen til udleveringsstedet og oplyse de sidste fire cifre i sporingslinket (som du har modtaget via mail) sammen med dit ID, hvis de beder om de Du er også velkommen til at kontakte vores kundeservice her.

  • Koster fragten for min ordre noget?
    - Vi tilbyder gratis forsendelse over et vist beløb. Handler du under dette beløb eller ønsker en anden forsendelsesmåde end den, der er fragtfri, er fragten en ekstra omkostning.
  • Hvor meget skal jeg spendere for at få fri fragt på min ordre?
    250 DKK på caiacosmetics.dk
  • Min ordre er ikke ankommet?
    - Da din pakke blev sendt fra vores lager, modtog du en mail med et link til sporing af din pakke. Hvis du ikke kan se din pakke via sporingslinket, er du velkommen til at kontakte os her.
  • Der står, at min ordre er blevet leveret, men jeg har ikke modtaget den.
    - Prøv at opdatere linket igen. Nogle gange opdateres linket, et par dage før pakken ankommer. Hvis du ikke har modtaget pakken efter et par dage, bedes du kontakte os her – så hjælper vi dig.

Min ordre

  • Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse.
    - Tjek venligst, om den er endt i mappen med uønsket mail. I forbindelse med lanceringer og stor trafik på hjemmesiden kan der gå lidt tid, inden ordrebekræftelsen når frem. Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse dagen efter dit køb, bedes du kontakte os her – så sender vi den til dig.
  • Jeg vil føje et produkt til min ordre. Hvordan gør jeg det?
    - Vi kan ikke tilføje et produkt til en allerede afgivet ordre. Du er meget velkommen til at afgive en ny ordre.
  • Kan jeg annullere min ordre?
    - Du er altid velkommen til at sende en mail her – så hjælper vi gerne med at tjekke, om det er muligt. Det er dog ingen garanti.
  • Kan jeg ændre adressen eller andre oplysninger på min ordre?
    - Du kan altid sende en mail til os her og tjekke, om det er muligt. Hvis ordren allerede er nået at blive behandlet, er det desværre ikke muligt.
  • Jeg har modtaget det forkerte produkt eller mangler et produkt på min ordre. Hvad gør jeg?
    - Vi beklager, at du har modtaget det forkerte produkt eller mangler et. Send en mail til vores kundeservice her – så hjælper vi dig.
  • Jeg har modtaget et defekt produkt. Hvad gør jeg?
    - Det beklager vi virkelig. Send en e-mail til vores kundeservice her med en beskrivelse af, hvad der er galt med produktet, og et billede eller en video, der viser, hvordan produktet er defekt – så hjælper vi dig.
  • Jeg vil ændre betalingsmåde.
    - Det er desværre ikke muligt at ændre betalingsmåde, når du har afgivet en ordre. Hvis du har spørgsmål vedrørende din betaling, er du altid velkommen til at kontakte vores betalingsudbyder Qliro.
  • Min ordre er ikke ankommet endnu. Hvad gør jeg med min faktura?
    - Du kan altid udskyde fakturaen via Qliro eller kontakte os – så hjælper vi dig.
  • Jeg har ikke modtaget min ordre.
    - Leveringstiden er 2-7 arbejdsdage. Hvis du ikke har modtaget din ordre inden for dette tidsrum, bedes du kontakte os her – så hjælper vi dig.
  • Jeg ønsker at returnere min ordre.
    - Du er meget velkommen til at lave en returnering. Her finder du alle oplysninger om, hvad du skal gøre.

>Min side og indlogning

  • Jeg kan ikke huske min adgangskode. Hvordan logger jeg på?
    - Du kan klikke på "Glemt adgangskode", hvorefter du modtager et nulstillingslink.
  • Hvad kan jeg se på mine sider?
    - Du kan se alle dine ordrer.
    - Du kan se, hvilke produkter du overvåger.
    - Du kan skrive anmeldelser om produkter, du har købt.
    - Du kan finde købte gavekort.
  • Hvordan kan jeg se tidligere bestillinger?
    - På Mine sider finder du alle de bestillinger, du har foretaget med den e-mailadresse, der er knyttet til din konto.
  • Hvordan skriver jeg en anmeldelse?
    - Nogen tid efter at du har modtaget dit produkt, sender vi dig en mail, hvor du kan anmelde dit produkt. Du kan også logge ind på mine sider og skrive en anmeldelse dér. Vi sender automatisk en mail til din angivne e-mailadresse i ordrebekræftelsen, hvor vi beder dig om at lave en kundeanmeldelse af produktet og eventuelt en anmeldelse af hjemmesiden. Hvis du har været i kontakt med kundeservice, kan der også komme en anmodning om en anmeldelse, hvor vi beder om din feedback.
  • Jeg vil ændre min anmeldelse. Hvordan gør jeg det?
    - Så skal du sende en mail til vores kundeservice her. De vil gerne hjælpe dig.
  • Jeg vil slette min konto. Hvordan gør jeg det?
    - Send en mail til vores kundeservice her – så sletter vi din profil.

>Gavekort

  • Kan jeg købe fysiske gavekort?
    - Vi sælger kun elektroniske gavekort, dvs. at du umiddelbart efter købet modtager gavekortet på den mailadresse, du har angivet ved kassen.
  • Hvordan fungerer det med elektroniske gavekort?
    - Du modtager gavekortet via e-mail umiddelbart efter købet. Gavekortet er gyldigt i 12 måneder.
  • Jeg har ikke modtaget mit gavekort på min e-mail. Hvad gør jeg?
    - Tjek først, om den er havnet i mappen med uønsket mail. Hvis ikke, bedes du kontakte os her – så hjælper vi dig.
  • Hvor hurtigt får jeg gavekortet efter køb?
    - Du vil modtage gavekortet et par minutter, efter at købet er gennemført.
  • Hvor længe er gavekortet gyldigt?
    - Gavekortet er gyldigt i 12 måneder.
  • Hvordan får jeg gavekortet leveret?
    - Gavekortet sendes til den mailadresse, du angav ved kassen.
  • Kan jeg handle med flere gavekort?
    - Det kan du godt! Indtast alle koderne adskilt af et komma ved kassen.
  • Kan jeg bruge det til flere bestillinger?
    - Hvis du ikke bruger det fulde beløb ved første køb, kan du bruge det resterende beløb ved næste køb inden for 12 måneder.
Produkter
  • Kan jeg købe CAIA-produkter andre steder end på hjemmesiden?
    - Vores produkter sælges kun på vores hjemmeside. Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at sende en e-mail til os her.
  • Kan jeg få tips om produkter, der passer sammen?
    - Selvfølgelig! På mange af vores produktsider udskriver vi de produkter, der matcher hinanden. Du kan også tjekke vores Instagram og "højdepunkter" for at få mere inspiration og information om matchende produkter. Hvis du ikke kan finde det, du søger, kan du altid kontakte os her.
  • Er jeres produkter veganske?
    - Mange af vores produkter er veganske. Du finder også en komplet liste over ingredienser på hver produktside.
  • Indeholder jeres produkter gluten?
    - Nogle af vores produkter indeholder capryryl-dimethicone-ethoxy-glucosid, som stammer fra hvede og majs. Det er kun gluten, der indtages gennem munden, som kan være skadelig ved cøliaki, og derfor kan man sagtens anvende makeup og hudplejeprodukter, selvom de indeholder gluten. Når det gælder læbestift, der jo ender i munden, er det ligesom med mad: Man indtager gluten, hvis der er gluten i produktet.  
  • Er jeres produkter cruelty free?

    - CAIA Cosmetics er stor modstander af dyreforsøg, og vores produkter sælges ikke på markeder, der kræver, at produkterne testes på dyr.

  • Hvordan skaffer I mica?
    - Den mica, vi bruger, er naturlig, og udvindingen foregår etisk forsvarligt. Vores leverandør er medlem af RMI (Responsible Mineral Initiative) og rapporterer løbende til dem. Hvert år i juni gennemgår de hele deres forsyningskæde og sikrer, at en lang række parametre holder et godt niveau. Der arbejdes ikke kun med at undgå børnearbejde, men også med blandt andet miljøspørgsmål. Ved at gå med i RMI mener vi, at de har stillet gode garantier for, at deres leverandører af mica holder en god kvalitet og naturligvis undgår børnearbejde. Du kan også google Responsible Mineral Initiative for at få mere at vide om, hvordan de arbejder.
  • Jeg får ikke nogen farve fra min bronzer/blush/highlighter. Er der noget galt?
    - Vores bronzer, highlighter og blush har en prismeformulering, der ikke er højpigmenteret. Det gør, at produktet normalt skal bygges op til det ønskede resultat, hvilket ikke altid er nødvendigt med mere pigmenterede produkter.

    Ved påføring af pudderprodukter er det vigtigt, at du bruger en tør, ren børste. Hvis du har lagt foundation, har fedtet hud eller har brugt en hudcreme, og huden endnu ikke er helt tør, kan dette overføres til børsten og derefter komme i produktet. Derfor anbefaler vi, at børsten tørres, inden den dyppes i produktet, og at du bruger en kompakt børste for at få mere pigment. Undlad også at opbevare din makeup i badeværelset, hvor den nemt bliver fugtig, hvilket også kan påvirke produktet.
  • Kan jeg købe duftprøver til parfumerne?
    - Vi tilbyder desværre ingen duftprøver. På hjemmesiden kan du læse en beskrivelse af parfumen med dens hjerte-, basis- og topnoter samt kundeanmeldelser, så du får en idé om, hvordan den dufter.
  • Hvordan vasker jeg mine makeupbørster?
    - Dine børster skal vaskes en gang om ugen for at bevare en god kvalitet og holdbarhed og for at få et bedre makeupresultat. Brug Expert Brush Cleaner, lunkent vand og en dråbe opvaskemiddel, og vask børsten med cirkulære bevægelser. Skyl børsterne godt, og læg dem til tørre på et rent håndklæde, gerne med børstehårene lidt nedad, så vandet kan tørre helt.
  • Jeg ved ikke, hvilken nuance jeg skal købe af et eller flere produkter. Kan I hjælpe mig?
    - Gå ind på den pågældende foundation, concealer eller BB-stick, og brug værktøjet til at finde den nuance, der passer dig bedst. Har du brug for hjælp til at finde den rette nuance på andre produkter, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice.
  • Hvordan bliver jeg informeret, når en udsolgt vare er på lager igen?
    - Du kan klikke på "Overvåg” dette produkt" ved det pågældende produkt og indtaste din mailadresse. Du vil så modtage en mail, så snart varen er på lager igen. 
  • Jeg vil gerne købe foundation og concealer. Hvordan ved jeg, hvilken undertone jeg har?
    - Gå ind på den pågældende foundation, concealer eller BB-stick, og brug værktøjet til at finde den nuance, der passer dig bedst. 
  • Hvordan kan jeg se et produkts ingredienser?

    - På de respektive produktsider finder du en komplet liste over ingredienser under "Ingredienser".

  • Indeholder CAIA-produkter parabener eller PFAS-stoffer?

    - Vores produkter indeholder ikke parabener eller PFAS-stoffer.
     Alle vores produkter er med i den svenske lægemiddelstyrelses database og EU-Kommissionens kosmetikdatabase (CPNP).

  • Indeholder jeres produkter talkum?
    - Talkum i sig selv er ikke farligt, men der har været problemer med, at man har fundet asbest i talkum. Det er noget, vores producent garanterer, at der ikke er i vores produkter. Asbest er heller ikke tilladt i kosmetikprodukter i EU. Vi bruger nogle af verdens største og mest seriøse fabrikker og føler os derfor trygge ved, at produktet ikke indeholder farlige restprodukter.

PR og samarbejde

  • Kan man blive forhandler af jeres produkter?
    - Vi er utroligt glade for, at du kan lide vores produkter og er interesseret i at blive forhandler. Vi sælger dog udelukkende vores produkter på vores egen hjemmeside.
  • Jeg har en forespørgsel om samarbejde. Hvor skal jeg henvende mig?
    - Du er velkommen til at sende en mail til collaboration@caiacosmetics.com
  • Hvor kan jeg købe CAIA Cosmetics-produkter?
    - Vi sælger kun vores produkter via vores egen hjemmeside.
  • Hvilke kanaler benytter CAIA Cosmetics?
    - Vi findes her: Youtube, Instagram, Facebook, TikTok og Pinterest

Returnering og reklamationer

  • Jeg vil returnere en vare. Hvordan gør jeg det?
    - Du finder alle oplysninger om, hvordan du gør, her.
  • Jeg har sendt min pakke retur. Hvornår får jeg pengene refunderet?
    - Seneste 30 dage efter modtagelse af den returnerede pakke. Så sker der en tilbagebetaling til din konto eller en kreditering af din faktura.
  • Jeg har modtaget en vare, der ikke er korrekt. Hvordan foretager jeg en reklamation?
    - Vi beklager, at du har modtaget en vare, der ikke er korrekt. - Kontakt vores kundeservice her – så hjælper vi dig.
  • Min pakke har fået en transportskade. Hvad gør jeg?
    - Kontakt vores kundeservice her, og send et billede, der viser, hvordan pakken er blevet beskadiget – så hjælper vi dig.
  • Kan jeg få byttet en vare?
    - Det er desværre ikke muligt at få byttet en vare. Hvis varen er uåbnet, skal du returnere den i henhold til anvisningerne på hjemmesiden og derefter afgive en ny ordre på den ønskede vare.
  • Hvordan foretager jeg en reklamation?
    - Hvis du har modtaget en defekt vare, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice her – så hjælper vi dig gerne.
  • Behøver jeg at returnere en beskadiget vare?
    - Hvis du har modtaget en beskadiget eller defekt vare, skal du kontakte os her, gerne med et billede af varen, så vi kan hjælpe dig.

Øvrige spørgsmål

  • Hvordan håndterer CAIA Cosmetics mine personoplysninger?
    - Du finder alle oplysninger her.

  • Hvordan håndterer CAIA Cosmetics cookies?
    - Du finder alle oplysninger her

CAIA Cosmetics

Din side

Glemt adgangskode?

Du har ikke føjet nogen varer til indkøbskurven. Shop videre